У разі якщо потрібно затриматися на роботі, допомогти колезі закінчити проект або доповісти щодо поточних результатів замовникові – IT фахівець проявляє негатив, починає сперечатися, впиратися, доводити протилежне тощо – такий співробітник нікому не потрібен.
Адже soft skills, пов'язані з гнучкістю – це, перш за все, вміння увійти в становище близької людини, зрозуміти та адекватно відреагувати на ситуацію чи подію, що трапилася. Від форс-мажорів ніхто не застережений. І, звісно, люди, які не готові це зрозуміти, виявляють відсутність у себе цього soft skill, а, отже, природно зменшують свої шанси отримати престижне місце роботи.
Під час розмови таку людину видають фрази на кшталт: «нічого, ми поступимося», «доведеться схвалити це», «я не проти, якщо ви – за», «гаразд, якщо вже так вирішили», «залюбки зроблю / підготую / залишуся / створюю», «чи потрібна моя допомога?», «як ти себе почуваєш?», «завтра відпочинимо, а зараз, напевне, треба працювати», «треба, значить, треба» тощо.