Набір крутого IT фахівця: Soft Skills

Одна з тем, яку обов'язково дають на онлайн-курсах Java Developer – це так звані soft skills або «м'які навички». Іншими словами, це неспеціалізовані навички, які сприяють високій продуктивності в роботі, і, на відміну від спеціалізованих, є універсальними для всіх.


До soft skills належать комунікативні навички, ораторське мистецтво, вміння переконувати, схильність до співпереживання (емпатія), вміння бути пробивним, впевненим у собі, навички виконувати одночасно кілька справ, володіння іноземними мовами, вміння проявляти гнучкість тощо.
Хочеш стати Java розробником?
Для IT фахівця є свій унікальний перелік
таких soft skills:
1. Вміння працювати в команді
Scrum – це основна методологія сучасних IT компаній, яка передбачає вміння створювати програмне забезпечення для замовника в команді. При цьому айтішник має взаємодіяти з усіма колегами в позитивній та продуктивній атмосфері, не конфліктувати, не зривати дедлайни та не порушувати формату «командної гри» робочого процесу.

В розмові проявляється в таких словах як: «ми подумали», «ми вирішили», «на нашу думку», «наша команда узгодила», «наше рішення було правильним», «мої колеги проявили ініціативу», «ми швидко опанували завдання» тощо. Тобто замінюється «Я» на «МИ».


2. Відсутність страху перед відповідальністю




Робота IT фахівця завжди пов'язана з особистою відповідальністю за створений продукт. І якщо айтішник з якихось причин не готовий нести таку відповідальність, навряд чи йому вдасться зацікавити замовника, незважаючи на високий рівень Java після проходження шестимісячного онлайн-навчання.

В діалозі з людиною це проявляється в таких фразах: «я підтримав/ла», «дав/ла згоду», «узгодив/ла результат», «так буде краще – я вважаю», «однозначно – так/ні», «я вже все вирішив/ла», «давайте підсумуємо», "отже, узгоджуємо" тощо. Так, у словах є вираження чіткої індивідуальної думки цілком самостійного фахівця, який готовий відповісти за виголошені слова та вчинені дії.


3. Вміння проявити гнучкість в роботі
У разі якщо потрібно затриматися на роботі, допомогти колезі закінчити проект або доповісти щодо поточних результатів замовникові – IT фахівець проявляє негатив, починає сперечатися, впиратися, доводити протилежне тощо – такий співробітник нікому не потрібен.

Адже soft skills, пов'язані з гнучкістю – це, перш за все, вміння увійти в становище близької людини, зрозуміти та адекватно відреагувати на ситуацію чи подію, що трапилася. Від форс-мажорів ніхто не застережений. І, звісно, люди, які не готові це зрозуміти, виявляють відсутність у себе цього soft skill, а, отже, природно зменшують свої шанси отримати престижне місце роботи.

Під час розмови таку людину видають фрази на кшталт: «нічого, ми поступимося», «доведеться схвалити це», «я не проти, якщо ви – за», «гаразд, якщо вже так вирішили», «залюбки зроблю / підготую / залишуся / створюю», «чи потрібна моя допомога?», «як ти себе почуваєш?», «завтра відпочинимо, а зараз, напевне, треба працювати», «треба, значить, треба» тощо.


4. Готовність запропонувати безкоштовно круту ідею задля розвитку компанії



Якщо IT фахівець володіє таким soft skill, цей співробітник цінується в компанії на вагу золота. Адже нові ідеї – це нові можливості для компанії і вихід на нові прибутки. Саме ідей бракує найчастіше для розвитку бізнесу. І якщо IT фахівець не жадібний, не заздрісний, не працює «лише за зарплату», він неодмінно помітить, в чому компанія могла з виграти, на чому зекономити могла б, і повідомить про це керівництво в детальній письмовій формі з пропозицією зробити інакше і детальним описом схеми.
Такі основні soft skills навченого айтішника швидко привернуть увагу працедавця та виявлять численні переваги IT фахівця перед конкурентами.

Забронюй місце в групі та отримай вступні уроки безкоштовно!

Для того, щоб отримати актуальну інформацію про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань
Розповімо про навчальну платформу