Головна > Програма навчання

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ

  • HTML/CSS
  • MySQL
  • Основи програмування
  • Java Core
  • JavaScript
  • Java Advanced
  • Проект
  • Тренінг "Співбесіда в IT"
  • Тренінг "Методологія управління проектами"
  • Тренінг "Як заробити на міжнародному фрілансі UpWork першу 1 000 $"

1Вступ до HTML.

  • Загальна структура сторінки.

2Теги.

  • Парні теги.
  • Одиночні теги.
  • Елементи верхнього рівня.
  • Елементи заголовка.
  • Блокові елементи.
  • Рядкові елементи.
  • Списки.
  • Практична: верстка HTML-сторінки.

3Вступ до CSS.

  • Синтаксис запису.
  • Пріоритетність.
  • Значення CSS властивостей.
  • Способи використання та запису CSS-коду.
  • Класи та ідентифікатори.
  • Практична: виконати стилізацію рядків за домогою вбудованого, глобального та пов'язаного способів.

4div-контейнери, поняття блокової верстки.

  • Використання CSS властивостей.
  • Висота та ширина.
  • Рамки, border & outline.
  • Вирівнювання в ряд за допомогою float & display.
  • Відступи margin & padding.
  • Практична: зверстати загальну структуру сторінки.
  • Зробити надпис "Україна", використовуючи тільки div-контейнери.

5Набір CSS значень для стилізації.

  • Стилізація шрифтів, тексту, фону.
  • Практична: зверстати сторінку та стилізувати її.

6Поєднання селекторів, псевдоелементи та псевдокласи.

  • Практична: зробити меню, стилізувати 3 списки, за допомогою list-style-image, background-image, ::before.

7Верстка повноцінної сторінки.

8Домашнє опрацювання: Таблиці.

  • Практична: створити таблицю, розмалювати її, використовуючи тільки псевдокласи :first-child,:last-child; :nth-child();

9Відносні посилання та якорі.

1Поняття баз даних. Основи MySQL.

  • Реляційна модель даних.
  • Деякі аспекти проектування реляційних баз даних.

2Доступ до бази даних за допомогою JDBC.

  • Формування SQL-запиту.
  • Інструкції щодо маніпуляції з таблицями.
  • Інструкції щодо модифікації даних.
  • Формування SQL-запиту на вибірку.

3Object-Relational Mapping.

  • Зв'язок реляційної моделі з об'єктною моделлю даних.
  • Проектування власної моделі даних за допомогою об'єктів.

4JPA, Hibernate.

  • Hibernate як провайдер JPA.
  • Робота з анотаціями.
  • Запуск та створення БД за допомогою Hibernate.
  • Робота методів persist, merge, remove, find.

5JPQL.

  • Формування SQL-запиту на вибірку.
  • Агрегативні функції, JOIN, ключове слово FETCH.

6Criteria API.

  • Динамічна побудова запитів на вибірку з використанням JOIN & FETCH.

7Індекси бази даних.

  • Поняття індексів, пришвидшення пошуку.

8Транзакції.

  • Поняття транзакцій.
  • Робота з помилками в транзакції.

1Що таке програма, і де її виконують?

  • Де виконують програми.
  • Пристрій комп'ютера, і що нас у ньому цікавить.
  • Постійний запам'ятовуючий пристрій.
  • Оперативна пам'ять.
  • Процесор.
  • Подання даних у пам'яті комп'ютера.
  • Двійкова система числення.
  • Біт, байт.
  • Переведення чисел у двійкову систему числення.
  • Переведення чисел із двійкової системи числення.
  • Низькорівневі мови програмування.
  • Високорівневі мови програмування.
  • На яких за рівнем мовах будемо писати ми?

2Постановка задачі та алгоритми.

  • Що повинна зробити програма.
  • Постановка задачі.
  • Вхідні дані.
  • Вихідні дані.
  • Алгоритми.
  • Поняття алгоритму.
  • Приклади алгоритмів.
  • Навіщо нам алгоритми.
  • Змінні.
  • Що таке змінна.
  • Де в комп'ютері зберігаються змінні.
  • Навіщо потрібні змінні.
  • Розгалуження (в алгоритмах).
  • Що таке розгалуження.
  • Нелінійне виконання коду.
  • Як розгалуження позначають в алгоритмах.
  • Приклади задач і алгоритмів їх розв'язання.
  • Практика: складаємо алгоритми.

3Основи програмування.

  • Компільовані й інтерпретовані мови програмування.
  • Загальна відмінність компільованих та інтерпретованих мов.
  • Приклади компільованих мов.
  • Приклади різних мов.
  • Практика: пишемо Hello World.
  • Вибираємо мову програмування.
  • Яка програма буде виконувати код.
  • Hello Word!
  • Змінні.
  • Як оголосити змінну.
  • Як записувати значення у змінні.
  • Як зчитувати значення зі змінних.
  • Типи даних.
  • Що таке тип даних.
  • Числа.
  • Рядки.
  • Булевський тип.
  • Інші типи даних.
  • Розгалуження (в коді).
  • Функції.
  • Що таке функція.
  • Призначення функцій.
  • Прибираємо повторюваний код.
  • Область видимості.
  • Повернення значень з функції.
  • Практика.

4Мови програмування.

  • Цикли.
  • Що таке цикли.
  • Види циклів.
  • Приклади використання циклів.
  • Масиви.
  • Що таке масиви.
  • Приклади використання масивів.
  • Практика.
  • Огляд сучасних мов програмування та їх призначення.
  • Мови для розробки сайтів.
  • Мови для розробки настільних додатків.
  • Мови для розробки програм під мобільні пристрої.
  • Специфіка кожного з напрямків.
  • Як працює Інтернет?
  • Що робити далі?
  • JVM, компілятор, типи змінних, метод main
  • Математичні, логічні, бінарні оператори, if– else, switch
  • Масиви, матриці, цикли for, while, do while. Методи
  • Поняття класу і об’єкту. Поля та методи класу. Створення першого класу
  • Конструктори
  • Модифікатори доступу, гетери та сетери, інкапсуляція, метод toString
  • Композиція, агрегація
  • Наслідування. Клас Object та його методи
  • Абстрактні класи та інтерфейси
  • Оverride, overload. Поліморфізм
  • Enums
  • Collections. Види колекцій, ієрархія класів. List, ArrayList, LinkedList
  • Методи equals, hashCode. Інтерфейс Set, HashSet, LinkedHashSet
  • Інтерфейси Comparable, Comparator. TreeSet
  • Інтерфейс Map та його реалізації TreeMap, LinkedHashMap, HashMap
  • Внутрішні класи. Зв'язок зовнішнього класу з внутрішнім, і навпаки
  • Локальні та анонімні класи. Приклади використання
  • Exceptions. Ієрархія виняткових ситуації
  • Запис та читання з файлів. Об’єкт File
  • Серіалізація. Trancient
  • Блоки try-catch–finally, декларація throws. Свої Exceptions
  • Параметризовані класи. Generics
  • Generics. Наслідування, super
  • Багатопоточність, створення потоків Threads, Runnable
  • Паралельне виконання програм, кооперація потоків
  • Concurrency. ExecutorService. Заплановане виконання потоків
  • JUnit
  • Lambda expression
  • Stream API
  • Змінні.
  • Динамічна типізація.
  • Цикли.
  • Масиви.
  • Функціїі.
  • Об'єкти.
  • Замикання.
  • Модулі.
  • Події.
  • JQuery.
  • Ajax.
  • JSON.
  • Maven
  • Spring core
  • Spring annotation
  • Spring Data JPA
  • Servlet API
  • JSP
  • JSTL
  • Spring MVC
  • Apache Tiles
  • Bean validation
  • Argument-resolver
  • Pagination
  • Multipart resolver
  • Spring security
  • Js core
  • Jquery
  • REST
  • Imap client
  • Git & GitHub

Після пройденого курсу розпочинається 2-тижнева безкоштовна практика, під час якої ви можете закріпити знання або отримати відповідь на ваші запитання. Практика проходить на базі Logos IT Academy. Підібрані матеріали максимально наближені до проектів, з якими працюють у софтверних компаніях.

1Етапи рекрутингового процесу.

  • Скринінг профайлів / CV
  • Скринінг інтерв'ю (phone call / skype call)
  • Інтерв'ю
  • Оцінка кандидата
  • Прийняття рішення
  • Фідбек від попередніх роботодавців (не завжди!)
  • Job offer
  • Процес найму
  • Онбординг кандидата

2Етапи співбесіди.

  • HR інтерв'ю
  • Технічне інтерв'ю
  • Інтерв'ю з клієнтом

3Варіанти проведення тех. інтерв'ю.

  • Технічні та нетехнічні
  • Опитування
  • Практичні кейси
  • Питання - відповідь (по проектам, зазначеним технологіям, сертифікації)
  • Технічне завдання на час
  • Домашнє технічне завдання на час

4Інтерв'ю питання.

  • Традиційні
  • Поведінкові
  • Культурні/li>
  • Логічні
  • Остаточні вирішальні питання

SCRUM - це технологія розробки програмного забезпечення.


У неї також входять:
• вивчення ринку IT технологій
• визначення ключових цінностей готового ПО
• Розробка та підтримка хмарних технологій
• забезпечення безпеки IT продуктів при використанні клієнтом
• поведінка технологічних досліджень і дослідів в IT сфері


На тренінгу ми розглянемо кожен з цих пунктів максимально докладно і доступно. А також ви дізнаєтеся, в якій цікавій і захоплюючій формі проходить робота в команді з SCRUM ментором. Все це про комунікації. Все це про вміння грамотно взаємодіяти в колективі, ефективно співпрацювати з усіма колегами і досягати максимальних результатів. На сьогоднішній день більше 80% найпрестижніших IT компаній використовують в роботі технологію SCRUM.

Фріланс - це те, що відмінно годує найуспішніших і незалежних айтішників. Звичайно, ви хочете влаштуватися на роботу в престижну IT компанію, щоб потім похвалитися друзям і показати іменний пропуск будинку. Але в гонитві за цим загальноприйнятим авторитетам «великої людини» ви забуваєте про гроші і вільний час. Звичайно, будучи навіть хорошим Джуном, ви заробите ваші 600 $ в місяць в IT компанії, але це далеко не межа ваших можливостей. Адже виконуючи ту ж саму роботу на фрілансі для різних замовників, ви зможете заробити в два, а то і в три рази більше, витрачаючи плюс-мінус ті ж зусилля.


На тренінгу ви як раз і дізнаєтеся, як завоювати авторитет фрілансера, до якого всі біжать за допомогою і несуть долари в дзьобі. І, звичайно ж, вас чекає покрокова інструкція, як стати таким затребуваним фрілансером, і при цьому мати набагато більше вільного часу і поваги, ніж штатний співробітник навіть великої IT компанії.

Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!

Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.



Навчання починається з самих основ! Переглянь відео!

Made on
Tilda