Як ІТ фрілансеру знайти клієнта-іноземця

Уяви, як було б круто мати в своєму портфоліо програміста-початківця готові проекти з Java для іноземних замовників. Твій фаховий рейтинг одразу злетів би до небес, а кваліфікація junior автоматично піднялася б до рівня middle Java Developer.
І неважливо, що ти лише нещодавно закінчив 6-місячне онлайн-навчання з Java Developer – важливо, що ти вже маєш фантастичний досвід роботи з замовниками-іноземцями або навіть з цілими компаніями. Тоді місце в штаті надійної ІТ компанії тобі гарантоване, незважаючи на невеликий період між навчанням і практикою. Головне – бажання і знання, з чого почати.
З чого почати?
От ти знав, що проект Artel Outsourcing Group для фрілансерів та дрібних ІТ компаній полегшив тобі життя, створивши в 2014 році онлайн-платформу, де співпрацюють розробники-фрілансери та клієнти-іноземці, які залучають до команд кваліфікованих айтішників. Замовники орієнтуються переважно на ринок Європи та США. Тож розпочни з маркетплейсу AOG.jobs. Це в рази полегшить пошук проекту на відстані. Крім того, сервіс надійний, тому можна не перейматися за власні гроші. З тебе знімається вся відповідальність, оскільки сервіс бере на себе всі ризики та регулює можливі конфліктні ситуації.
Реєструйся в LinkedIn



Якщо ти ще не маєш персонального акаунту, обов'язково створи його, адже ця соціальна мережа спеціально адаптована під пошук ділових контактів. Заповни всю інформацію в профілі, додай всіх можливих друзів, розмісти пост та попроси знайомих поставити лайк. Як результат, ти запустиш ланцюг і набереш перегляди з різних куточків світу.
Quora - твій шлях фахівця
Ще одним каналом для пошуку іноземних клієнтів є Quora. Тут так само доведеться створити свою сторінку англійською мовою, вказати максимально повну інформацію про себе як фахівця та в «шапці» коротко написати про своє місце роботи, посаду або просто написати професійне гасло, яким ти керуєшся в своїй роботі / бізнесі. На Quora ти маєш публікувати експерті статті у персональному фаховому блозі на ІТ тематику, а також шукати відкриті запитання потенційних клієнтів та фахово на них відповідати. Чим більш фаховими будуть твої відповіді, тим більше людей буде лайкати твої пости, а згодом – напряму запитувати саме в тебе відповіді на ті чи інші запитання. Якщо таке станеться, вважай що ці люди вже є твоїми потенційними клієнтами, або, принаймні, вони до тебе лояльні. Такій цільовій аудиторії ти можеш сміливо пропонувати свої послуги платно. Якщо ти дійсно фахово відповідаєш на їхні запитання і володієш потрібними їм знаннями, вони однозначно замовлять в тебе проект.
Як спілкуватись із
клієнтом-іноземцем
Американський психолог Дейл Карнегі, який вивчав способи впливу на людей, порадив би тобі таке: «Щоб змусити потенційного клієнта обрати саме тебе, говори з ним про його бізнес, його бажання, його мету та покажи, як йому масштабувати його бізнес, отримати бажане та досягти мети». І взагалі менше говори – більше слухай. Почув, що в клієнта є проблема з технологією розробки програми, дай пораду, яка вирішить цю проблему. Тобі не складно, а замовник упевниться в твоїй компетентності.
Формування репутації за кордоном
Якщо ти бажаєш співпрацювати з іноземцями – подорожуй. Уяви, що ти повернувся з подорожі з десятками корисних контактів, декількома потенційними клієнтами та купою нових запрошень. Тепер занотуй рекомендації для себе щодо того, що варто підготувати до наступної поїздки. Ти вже новий гравець на міжнародному ринку і потребуєш відповідної презентації свого сервісу. Розроби чітку стратегію просування та представ її в наступній діловій подорожі. Для цього попередньо збери «кворум» контактів, з ким тобі треба поспілкуватися і що конкретно потрібно продати.
Для того, щоб все пройшло ідеально, зроби наступні кроки:

· Досконало вивчи англійську мову
· Потренуйся на деяких фрілансових проектах в своїй країні
· Збери принаймні до 5-7 проектів у своєму портфоліо
· Підготуй якісне резюме англійською мовою
· Зареєструйся на всіх міжнародних платформах для пошуку фрілансерів

І коли це все буде зроблено, просто розпочинай шукати контакти, домовлятися і продавати свої ІТ продукти через демонстрацію фаховості та готовності з головою пірнути в нову справу. Ентузіазм і компетенція завжди підкуповує замовника, а коли це все ще й «заправлено» гарним портфоліо і майстерно виписаний резюме – успіх тобі гарантований.
Забронюйте місце в групі зі знижкою 30%!

Залиште заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиште заявку. Найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.



Made on
Tilda